שבת של אור מופלא: שבת מרוממת של אור וחוויה עם הרב ישראל גליס והחזן דובל'ה הלר

אתר קול חי No Comments on שבת של אור מופלא: שבת מרוממת של אור וחוויה עם הרב ישראל גליס והחזן דובל'ה הלר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 אין זמן מושלם יותר מתקופה זו, שבין פסח לעצרת, לשבור שגרה ולצאת לנופש שכולו חוויה לנפש ולגוף. המלון הכפרי צפורי בכפר בחפץ חיים, מזמין אתכם להתכונן לל"ג בעומר, ולחוות שבת מרוממת ובלתי נשכחת, שכל כולה עונג, רוממות, שירה, סיפור, ולהתרומם טפח מעל גבי הקרקע.

 בשבת קודש פרשת 'אמור', י"ב – י"ג אייר  (01-02/05/15), תתקיים אי"ה במלון צפורי בכפר שבת מיוחדת לקראת הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, המשלבת תכניות ייחודיות ומלאות תוכן, עם נופש איכותי ברמה גבוהה.

 בשבת ישתתפו החזן העולמי דוב'לה הלר, שינעים מזמירותיו בתפילות, וכן איש ירושלים הרב ישראל גליס, שיפליא בסיפוריו המרתקים ובשפע פניניו, בהרצאות מאלפות משולבות בסיפורי מירון אותנטיים, מהווייתה הבוערת של העלייה למירון בימי ל"ג בעומר. בערב השבת, לפני כניסת, לצד סעודת "הטועמיה" המפורסמת של המלון יוקרן גם סרט מרגש בהפקתו של הר' גליס על שמחת העלייה למירון.

 מלון צפורי בכפר בחפץ חיים, העומד בכל ימות השנה תחת ההשגחה הקפדנית והצמודה של הבד"ץ עדה החרדית ירושלים, מעניק לאורחיו חוויה מושלמת של נופש במלון ברמה של חמשה כוכבים, שפע ארוחות גורמה כיד המלך והוא יחיד מסוגו באווירה כפרית ירוקה ופסטורלית.

 בהנהלת צפורי בכפר, מביעים שמחה לקראת השבת המיוחדת, ואומרים כי " תפיסת העולם שלנו אוחזת, כי יש להעניק לאורחים את האיכות הגבוהה ביותר, המשלבת רמה מלונאית מצוינת עם תוכניות עשירות לחוויה מושלמת ואנו תקווה כי שבת זו, תהיה עוד חוליה במסורת האירוח המפואר של מלון "צפורי בכפר" להנאת ורוממות הרוח של הארוחים".



0 תגובות